İmamoğlu ” İstanbul’un Batısına Metro Geliyor”
İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu, Mahmutbey-Esenyurt metro hattı şantiyesinde incelemelerde bulundu.
İncelemenin ardından açıklama yapan İBB Başkanı İmamoğlu “İstanbul’un batısına ilk metro geliyor. Mahmutbey-Bahçeşehir-Esenyurt Metro Hattı’nda dev tünel delme makinası TBM geçişi bugün gerçekleşti. Bu hattı sıfırdan başlattık şimdi tam gaz devam ediyoruz. %25 oranında bir ilerleme kaydettik.” ifadelerini kullandı.


Daha Fazla
BİROL GÜNGÖRDÜ (YENİTROYA & EZİNETÜRK) KURBAN BAYRAMI MESAJI
BAŞKAN OSMAN NURİ YILMAZ ; ” MİLLİ MÜCADELENİN 107. YILINDA, ATAMIZIN İZİNDE GENÇLİĞİMİZİN YANINDAYIZ, 19 MAYIS RUHUYLA, DAİMA İLERİYE “
Rapçi Vahap Canbay Hakkında ‘Israrlı Takip’ ve ‘Tehdit’ Suçlamasıyla Hapis İstemi